دو معبر منطقه۱۱ به نام دو چهره شاخص انقلاب اسلامی نامگذاری شد

رییس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ اعلام کرد: دو خیابان یاسمن و مینا در محلات مرکزی تهران به نام دو چهره شاخص از شهدا و فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی نامگذاری شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، محدثه ذوالفقاری رییس اداره روابط عمومی این منطقه ضمن اعلام خبر برگزاری کمیته های تخصصی نامگذاری معابر با حضور شهردار منطقه۱۱، نمایندگان بنیاد شهید، بسیج و جمعی از فعالین فرهنگی و اجتماعی در منطقه۱۱ برای نامگذاری معابر گفت: از افتخارات مدیریت شهری انقلابی، شناسایی شهدا و چهره های تاثیر گذار انقلاب اسلامی و معرفی این شخصیت ها به مردم است .

 او افزود: بر همین اساس در کمیته نامگذاری معابر منطقه۱۱ که از جمله وظایف روابط عمومی این منطقه است؛ به طور منظم نسبت به شناسایی خانواده شهدا و چهره های تاثیر گذار فرهنگ انقلاب اسلامی می‌پردازیم و پس از مطالعات بر محله ها و معابر با بررسی نظرات کارشناسی به گونه ای که آسیبی به زیست شهری و تمایلات شهروندان محدوده وارد نشود؛ نسبت به تغییر نام معابر اقدام می کنیم .
رییس روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران عنوان کرد : از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰ چهره فعال از شهدا و تاثیرگذاران انقلاب اسلامی شناسایی شده اند که تا کنون دو معبر به نام‌ شهید والا مقام ماموستامحمدشیخ الاسلامی از مبارزین وهابیت، از علمای ناجی جوانان در گرایش به گروه های تکفیری و از شهدای وحدت، و هم چنین معبری دیگر به نام جهانگیر خسروشاهی از فعالین فرهنگی و تاثیرگذاران جبهه انقلاب اسلامی کانون روایت فتح و حوزه هنری نامگذاری شد .
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: از وظایف روابط عمومی، شناسایی و معرفی چهره های شاخص به مردم است که با نامگذاری معابر می توانیم بخشی از جهاد تبیین در راه خدمت به نظام اسلامی و معرفی شخصیت های تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی را اجرا کنیم .
ذوالفقاری گفت: دو خیابان یاسمن و مینا در محدوده خیابان وحدت اسلامی و خیابان انقلاب اسلامی به نام شهید وحدت ماموستا محمد شیخ الاسلامی و جهانگیر خسروشاهی نامگذاری شد .

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 24478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =