اعزام روزانه نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۹ به امامزاده داوود (ع)

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اعزام روزانه کارگر به همراه تجهیزات به امامزاده داوود برای لایروبی و پاکسازی نقاط سیل زده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اعزام روزانه کارگر و تجهیزات در راستای امداد رسانی به سیل زدگان منطقه امامزاده داوود (ع) اظهار داشت : با توجه به وقوع سیل در امامزاده داوود و لزوم خدمت رسانی به شهروندان، شهرداری منطقه ۱۹ نیز همسو با دیگر مناطق از اولین ساعات اعلام وقوع حادثه روزانه نیروهای کارگری به همراه تجهیزات  به محل امامزاده داوود اعزام می کند.
او افزود: با استفاده از خاور، واتر جت و بابکت و حضور کارگران خدمات شهری نسبت به لایروبی و پاکسازی محدوده وقوع سیل اقدام می شود و تا بازگشت به شرایط عادی خدمت رسانی ادامه دارد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ درخصوص اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در بحران بارندگی های اخیر بیان کرد : با توجه به لایروبی مستمر مسیل ها، کانال ها و حوضچه های آبگیر، خوشبختانه مشکل خاصی در محدوده ایجاد نشده و تردد خودرو ها و رفت و آمد شهروندان به سهولت انجام شد. ضمن اینکه طی یک ماه گذشته به منظور پیشگیری از آب ماندگی در بارش های احتمالی و با هدف ارتقای نگهداشت شهر، پاکیزگی و نظافت معابر نزدیک به ۵ هزار متر طول کانال و انهار پاکسازی و لایروبی شد.

انتهای پیام 


 

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 24519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =