افتتاح نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران در منطقه ۱۵

نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران بر اساس مدل نیاز محله ای با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۵ در محله افسریه افتتاح شد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در  مراسم افتتاح نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت:  یکی از درس های عاشورا در روزگار کنونی حل مشکلات و دستگیری از مردم است.

او با اشاره به اهمیت حمایت از کسب و کارهای  محله ای گفت: شهرداری تهران در تمامی زمینه های اجتماعی ‌ورود خوبی داشته که امیدواریم با همکاری سایر سازمان ها و بهره گیری از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی بتوانیم مسئولیت اجتماعی مان را در تمام بخشها کامل کنیم.

او افزود: این مجموعه فاخر با توجه به نیاز موجود منطقه به راه اندازی کسب و کارهای خرد و متوسط و همچنین نیاز به ایجاد فرصت های شغلی و با هدف  توسعه توانمندسازی و کارآفرینی افتتاح می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ۱۴ واحد کارگاهی  در حوزه پوشاک با راهبری داوطلبانه گروه جهادی مصباح المبین در پاساژ توحید سه راه افسریه راه اندازی شده است، افزود: تاکنون ۴۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این مرکز فعال شده و با بهسازی انجام شده امکان افزایش ظرفیت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم به ترتیب تا ۱۰۰ و ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.  

صباغ گفت:  واحدهای کارگاهی این مرکز به مدت دوسال در اختیار شهروندان بومی خواهد بود که در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود قرار دارند.

برپایه این گزارش؛ نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران در منطقه ۱۵ امروز با حضور علیرضا نادعلی سخنگو و نائب ریئس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران  ، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهر تهران و سید مهدی صباغ شهردار منطقه در پاساژ توحید محله افسریه افتتاح شد.

انتهای پیام

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 24526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =