کدامیک از خدمات شهرداری تهران در سیل امامزاده داوود شوآف بود؟/ برخی رسانه‌ها جز سیاه‌نمایی هیچ رسالتی ندارند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: خدمات زیادی از سوی شهرداری تهران در سیل امامزاده داوود ارائه شد، اما برخی رسانه‌ها این موضوع را مطرح کردند که این اقدامات شوآف است.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد نعمت الهی بودیم که به دلیل ترک فعل های صورت گرفته شاهد نقمت بودیم، اظهار کرد: این سیل به جان مردم و منازل آنها خسارت وارد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رسانه ها باید مطالبات مردم را مطرح کنند، اظهار کرد: برخی رسانه ها گویا جز سیاه نمایی هیچ رسالتی ندارند؛ در حادثه امامزاده داوود جالب است که تهران با اینکه در وضعیت هشدار بود و آمادگی صددرصدی داشت و خدمات رسانی در این بخش در حوزه اختیار شهرداری تهران نبود، اما این نهاد در اولین ساعت وارد عمل شد.

وی افزود: هزاران نفر در این منطقه حضور پیدا کردند و اگر شهرداری تهران در منطقه حضور پیدا نمی کرد و به داد مردم نمی رسید، مشخص نبود چه فاجعه ای در امامزاده داوود رخ دهد. بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات به کار گرفته شد و بیش از هزار نیروی خدمات شهری از روز اول حضور داشتند و آواربرداری به بهترین شکل صورت گرفت و صبح دیروز مردم در آستان امامزاده نماز اقامه کردند. با این وجود آنچه که در برخی رسانه ها مطرح شد شوآف شهرداری بود.

سروری افزود: اگر شهرداری کمک نمی کرد هیچ کسی نمی توانست بگوید چرا شهرداری وارد عمل نشده و کمکی نکرده است؛ رسانه ها هیچ یک از خدمات را ندیدند اما این موضوع را مطرح کردند که چرا آقای زاکانی با کفش وارد گل شده است. کدام یک از این خدمات شوآف است؟

انتهای پیام/

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 24534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =