الزام کاهش زمان پاسخگویی به شهروندان در کمیته نما

شهردار منطقه ۲۲ گفت: برای اینکه سرعت در روند تولید مسکن محقق شود، باید الزام در کاهش زمان پاسخ به شهروندان در کمیته نما را به وجود آوریم.

به گزارش شهر و ره نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در سی و ششمین ملاقات مردمی خود اظهار داشت: متاسفانه شاهد آن هستیم که روند برخی اقدامات در صدور پروانه مالکان در کمیته نما بسیار طولانی صورت می گیرد و این درحالی است که این امر بر روند تولید مسکن و مشکلات اداری شهروندان تاثیر گذاشته است.

وی افزود: قطعا مالکی که با هزینه بسیار بالا بنایی را با قوانین و مقررات احداث کرده دست به فراهم کردن نمای بنای ملک مورد نظر می زند و این موضوع جای نگرانی ندارد.

محمدی ادامه داد: بخش قابل توجهی از بناهای در حال ساخت در منطقه از سوی انبوه سازان در قالب تعاونی ها شکل می گیرد که نمای مناسبی در قالب معماری ایرانی و اسلامی فراهم شده است.

شهردار منطقه خاطرنشان شد: گاها شاهد آن هستیم که در نمای بنا اشکالی وجود دارد و باید اصلاحاتی از سوی مالک صورت گیرد تا پایان کار ملک صادر شود؛ اما برای این اصلاحات متاسفانه از سوی کمیته نما اعلام می شود که مالک مجددا باید تشکیل پرونده دهد و روند طولانی برای مالکان به وجود می آید که انتظار این وجود دارد کمیته نما سرعت خدمات رسانی به شهروندان را افزایش دهد.

شایان ذکر است؛ دلایل تشکیل کمیته نمای ساختمان شامل اجرای نمای متناسب با فضای شهری و منطقه ای، نمای مناسب با اقلیم، بالابردن کیفیت فضای شهری، نظم بخشیدن به نمای شهری و هویت بصری و بالا بردن کیفیت ساخت است.

گفتنی است، هرهفته روزهای دوشنبه ملاقات مردمی وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با شهروندان برگزار می شود و شهروندان می توانند بدون واسطه مشکلات شان را مطرح کنند، به همین منظور شهروندان باید قبل از روز دوشنبه در ساعت اداری به ساختمان شماره یک شهرداری منطقه۲۲ واقع در بزرگراه شهید خرازی شهرک شهید باقری مراجعه کنند.

انتهای پیام

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 24539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =