صعود تیم کوهنوردی منطقه ۱۵ به قله دماوند

تیم کوهنوردی کارکنان منطقه ۱۵ موفق به صعود قله ۵ هزار و ۶۷۱ متری دماوند از سمت جبهه شمال شرقی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: تیم ۱۲ نفری منطقه به سرپرستی مهدی داودی طی ۲ روز با پیمایش ۳ کلیومتر موفق به صعود این قله شد.

او اضافه کرد: این تیم در ارتفاع ۴ هزار و ۲۰۰ متری  درکمپ  اقامت داشت و روز بعد موفق به صعود بام ایران شد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه در ادامه افزود: این شانزدهمین و مرتفع ترین قله ای است که توسط تیم کوهنوردی منطقه در سال جاری موفق به صعود شده است.

اصغری با اشاره به اینکه تیم کوهنوردی منطقه از ۱۵ سال گذشته راه اندازی شد افزود: این تیم دارای ۲۰ عضو حرفه ایی و ده ها عضو آماتور از پرسنل و خانوادهایشان است که قله های بیشماری را در ایران صعود کرده است.

او در ادامه گفت: به دلیل استقبال همکاران برای شروع  ورزش کوهنوردی ثبت نام از علاقه مندان انجام و کلاس های آموزشی گام به گام این ورزش هیجان انگیز و تفریحی از این هفته در دشت هویج لواسان به مربی گری مهدی داودی آغاز شد.

او در پایان اضافه کرد: به منظور ارتقای روحیه نشاط و سلامتی پرسنل و خانوادهای این عزیزان تاکنون ۱۱ انجمن ورزشی در منطقه ۱۵ به همت معاونت توسعه منابع انسانی منطقه در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های ورزشی گوناگونی نظیر فوتبالدستی، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، فوتبال، ووشو، دارت آقایان، والیبال، فوتبالدستی، شنا، شطرنج و دارت بانوان تشکیل شده است.

۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 2459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =