تبدیل میدان آزادی به قطب برگزاری مراسم ملی و مذهبی پایتخت

شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری در بازدید از مجموعه برج و میدان آزادی بر استفاده از ظرفیت های بی نظیر این مجموعه به منظور برگزاری برنامه های ملی و مذهبی فاخر تاکید کرد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به لزوم هم افزایی میان مدیریت شهری و مجموعه برج آزادی گفت: مجموعه برج و میدان آزادی علاوه بر جذابیت های گردشگری و معماری، ظرفیت بی نظیری برای برگزاری جشن ها و برنامه های ملی و  مذهبی فراهم آورده است که استفاده مطلوب از این ظرفیت نیازمند هماهنگی و هم افزایی مدیریتی و اجرائی است.
او میدان آزادی را بزرگترین میدانگاه شهری دانست و گفت: توسعه ظرفیت های گردشگری و میزبانی برنامه های ملی مانند یوم الله ۲۲ بهمن، با تفاهم و هم افزایی میان مدیریت شهری و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممکن می شود.
مرتضوی وجود برج آزادی در منطقه ۹ را فرصت مناسبی دانست و اضافه کرد: شهرت و خاصیت نمادین این برج و میدان حتی در خارج از مرزهای کشور فرصتی است تا بتوان گردشگری شهری را توسعه داد.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به لزوم هماهنگی در بحث نگهداشت میدان آزادی عنوان کرد: ایجاد فضایی سالم، زیبا و عاری از آسیب های اجتماعی در محوطه برج و فضای اطراف میدان آزادی اولویت های شهرداری منطقه است تا ضمن جلوگیری از آسیب به این میراث معماری و قدمگاه انقلاب، فضایی مطلوب برای توسعه گردشگری و برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی و هنری ایجاد کنیم.
همچنین در این دیدار فرزاد هوشیار پارسیان رئیس مجموعه برج آزادی ضمن استقبال از هماهنگی میان مجموعه مدیریت شهری و بنیاد رودکی گفت: استفاده مطلوب و شناساندن این ظرفیت مهم ملی نیاز به همراهی و هم افزایی مدیریتی دارد.
انتهای پیام

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 24610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =