افزایش برنامه‌های فرهنگی در دریاچه شهدای خلیج‌فارس

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه دریاچه شهدای خلیج فارس یک محیط مناسب برای تفریح و گردش شهروندان تهرانی و هموطنان محسوب می شود، گفت: ظرفیت بسیار مناسبی در این مجموعه تفریحی برای فعالیت های فرهنگی وجود دارد که مدیریت شهری در نظر دارد از این ظرفیت ها برای افزایش برنامه های فرهنگی استفاده کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با صالحی مدیر جدید دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار داشت: در چند ماه اخیر شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه تفریحی از سوی مدیریت شهری بوده ایم، به طوری که پویش سلام فرمانده با استقبال هزاران نفری از شهروندان تهرانی در این مجموعه همراه بود و این برنامه آغاز برنامه سلام فرمانده در مجموعه یک صد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی شد.

وی افزود: از نه ماه پیش تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در دریاچه شهدای خلیج فارس صورت گرفت و مقبره ای در این مجموعه برای این دو شهید فراهم شد. برنامه های فرهنگی، مذهبی و ملی بسیاری در این محیط برپا شده که همکاری قابل توجه بین بخشی از جمله فعالیت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر نیز در این محیط برای برپایی فعالیت های فرهنگی دو چندان شده است.

محمدی ادامه داد: ظرفیت های بسیار مناسبی در این مجموعه تفریحی وجود دارد، از جمله در حوزه ورزش همگانی که می طلبد در ایام تابستان، فصل اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های مناسب تری در این محیط به اجرا درآید.

شهردار منطقه تصریح کرد: مجموعه آمفی تئاتر دریاچه شهدای خلیج فارس، مسجد، مقبره شهدا، پیست دوچرخه سواری و... امکانات بسیاری مناسبی است که می توان در آن فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مناسبی را در مناسبت های ملی و مذهبی به اجرا درآورد.

انتهای پیام

۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 24657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =