ساختمان خانه شهر بزرگترین پروژه بازآفرینی ابنیه شهری کشور است

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین که در جریان بازدید میدانی مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و معاونان فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری تهران از پروژه احداث ساختمان خانه شهر سخن می گفت، با اشاره به سهم قابل توجه این پروژه در افزایش سرانه فضاهای فرهنگی، یادآور شد برنامه ریزی در خصوص ادامه عملیات اجرایی این پروژه به گونه‌ای صورت گرفته است تا اقدامات باقی مانده با بهترین کیفیت به لحاظ فنی و اجرایی انجام شود.

وی با بیان آنکه ساختمان خانه شهر بزرگترین پروژه باز آفرینی ابنیه شهری کشور با حفظ ساختار سنتی محسوب می‌شود، گفت: ساختمان بلدیه به عنوان نماد شهرداری تهران در دوره قاجار احداث شد اما در گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شد چنانچه یکبار تخریب گردید. حالا با گذشت بیش از نیم قرن از فروریختن بلدیه، ساختمان خانه شهر با نمایی برگرفته از معماری همان عمارت باشکوه، سربرآورده و در حال تکمیل و آماده سازی است.

گفتنی است در جریان این بازدید میدانی که با حضور مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ و رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد، آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث خانه شهر و یادمان شهدا واقع در میدان امام خمینی (ره) مورد پایش قرار گرفت و درباره موضوعاتی از قبیل نوع کاربری و تعیین تکلیف بهره بردار، وضعیت هزینه عملیات اجرایی و لوح‌های نصب شده در قسمت یادمان شهدا بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام 

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 24673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =