ماساژ درمانی و انجام طب سوزنی ویژه کارکنان در مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س)

برای نخستین بار، دوره‌های ماساژ درمانی و طب سنتی با حضور متخصصین و جمعی از فعالین جهادی اربعین حسینی(ع) حوزه سلامت در مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، پرسنل زحمت کش سازمان بهشت حضرت زهرا(س) مشغول فعالیت و خدمت رسانی بی منت به خانواده‌های داغدار هستند، در معرض استرس‌های متعددی و آسیب‌های جسمی قرار دارند که می‌تواند موجب بروز مشکلات روان شناختی و فیزیکی برای این عزیزان شود.

بنابر این گزارش، یکی از موضوعات مورد تاکید مدیرعامل سازمان، توجه به مسائل معیشتی و روحی-جسمی این پرسنل عزیز بوده که از جمله اقدامات صورت گرفته می‌توان به راه اندازی مجموعه‌ای به نام «حیات» در مقابل ممات اشاره کرد که در این طرح بسته‌ای از امکانات روان‌درمانی، روان‌سنجی، مشاوره، اردوهای یک‌روزه و سفرهای زیارتی و تفریحی را برای کارکنان و خانواده‌هایشان در نظر گرفتیم.

همچنین در اقدامی دیگر برای نخستین بار دوره‌های ماساژ درمانی و طب سوزنی ویژه پرسنل عروجیان برگزار شد که 15 نفر از پزشکان متخصص طب اسلامی و سنتی معاینه و درمان پرسنل را برعهده گرفتند.

گفتنی است یافته‌های پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد پرسنل شاغل در آرامستان‌ها و بویژه تطهیرکنندگان در معرض بیشترین آسیب‌های جسمی و روحی هستند و لذا تاکید ما در گام اول پرسنل این مجموعه بوده است.

در ادامه گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) آمده است: ما امروز با بدنه‌ای از سازمان روبه‌رو هستیم که دو سال سخت را پشت سر گذاشت و از همه مسئولان می‌خواهم که فکر نکنند که کرونا کاهش یافته است و نباید رسیدگی به معاش و جسم و جان همکاران ما به فراموشی سپرده شود. اتفاقاً الان زمان ترمیم و بازپروری این نیروهاست و باید به آن‌ها رسیدگی کنیم.

انتهای پیام 

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 24693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =