وضعیت آشفته پایتخت به دوره پنجم مدیریت شهری برمی‌گردد/ از گفته‌هایم برداشت اشتباه شده است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت آشفته شهر تهران در دوره پنجم مدیریت شهری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه سخنان امروز من در شورا در رابطه با ساماندهی کودکان سر چهارراه‌ها و دست‌فروشان بوده است، خاطرنشان کرد: این موضوع مطرح شد که سخنان من در واکنش به گفته های آقای فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه‌انسانی و امور شورای شهرداری تهران بوده، در حالی که ایشان هیچ‌گونه سخنرانی در جلسه هشتاد و چهارم شورا نداشته است و امیدواریم این خبر اصلاح شود.

اقراریان با بیان اینکه وضعیت آشفته تهران در دوره پنجم آغاز شده است، اظهار کرد: ما با شهرداری رودربایستی نداریم و نه حرفی می‌زنیم که شهرداری دوست داشته باشد و نه حرفی می زنیم که به مذاق رسانه‌ها خوش بیاید.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم موضوعات مختلف از جمله گزارشات حسابرسی رها شده بود، یادآور شد: این وضعیت شهر در دوره اصلاح طلبان بوده و اگر سر سوزنی انصاف وجود داشته باشد، چنین سخنانی درباره گفته های من بیان نمی شد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: برخی افراد از سخنان ما نکاتی را منعکس می کند که وضعیت را سیاه نشان دهند و به نوعی سیاه نمایی می کنند.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 24738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =