توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ۳۲۵ بسته معیشتی با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، بسیج شهرداری تهران و بسیج شهرداری منطقه ۱۹ بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه توزیع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، در خصوص توزیع بسته های معیشتی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه رسیدگی به محرومین، اقشار ضعیف و کم بضاعت و تلاش برای استحکام بنیان خانواده جهاد محسوب می شود و جهاد فقط جنگیدن نیست. 
او از مشارکت  سپاه و بسیج در این امر خداپسندانه تشکر و ابراز امیدواری کرد کمک های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه  تداوم پیدا کند.
در ادامه سرهنگ علی عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر ضمن تشکر از همکاری بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه بیان کرد: همدلی و کمک های مومنانه از افتخارات انقلاب است و کمک به محرومین و اقشار کم بضاعت با همفکری همه ارگان ها محقق می شود.
او گفت: مردم در همه مقاطع سیاسی به ویژه جنگ تحمیلی نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند بنابراین موفق ترین مدیر کسی است که مردمسالاری دینی و توجه به مردم را در تمام سطوح مدیریت خود به نمایش بگذارد.
بر اساس این گزارش تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، برنج، حبوبات و سایر اقلام خوراکی در بین کارگران خدمات شهری منطقه توزیع شده است.
در این رزمایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مدیر بازرسی، مسئولین ارشد شهرداری منطقه، فرمانده و اعضای شورای بسیج منطقه حضور داشتند.
 

انتهای پیام 

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 24751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =