رتبه دوم منطقه۱۴ در زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان

شهرداری منطقه۱۴ در راستای خدمت به شهروندان در حوزه های مختلف شهری با میانگین کمترین زمان پاسخگوی به مطالبات شهروندان در سال جاری، رتبه دوم بین مناطق تهران را از آن خود کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، جلسه هم اندیشی مدیریت شهری نظارت همگانی۱۳۷ با شهرداری منطقه به منظور بررسی وضعیت سامانه یکپارچه ارتباط شهروندی ۱۳۷ پلاس و با هدف ارتقاء خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان در این منطقه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور رضا ناصری سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، هیئت همراه و محمد امین سالاری پور شهردار و مدیران شهری منطقه۱۴ برگزار شد،  ضمن ارائه گزارش عملکردی ۹ماهه واحدهای اجرایی، روند بهبود وضعیت این دو سامانه و ارتقاء رتبه عملکردی منطقه۱۴ مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به آغاز به کار سامانه ۱۳۷ پلاس  برای تسریع و تسهیل رسیدگی به موضوعات پرکاربرد حوزه شهری گفت: در سامانه ۱۳۷ پلاس دو نیاز شهروندان و شهرداری با هم ادغام می‌شود تا در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود و به بحث مردمی سپاری و استفاده از ظرفیت آنها به معنای واقعی جامه عمل پوشانده شود.
 وی با بیان اینکه دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نقص‌هایی داشتند، افزود: طراحی سامانه ای یکپارچه این شرایط را فراهم می کند تا از همه ظرفیت ها برای تسریع در انجام امورشهروندان و جلب رضایت بیشتر شهروندان استفاده شود.

وی با اشاره به کاهش ۹درصدی پیام های خدمات فوریت های شهری ومیانگین سریع زمان پاسخگویی و رسیدگی به پیام ها در منطقه ۱۴ نسبت به بسیاری از مناطق تهران،   شاخص های این منطقه را در میزان کمی و کیفی و زمان رسیدگی به پیام های شهروندی مثبت و قابل تقدیر برشمرد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با بیان اینکه سامانه یکپارچه ارتباط شهروندی در واقع مجموعه مدیریت کمکی و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی تر به شهروندان است، گفت: با عنایت به این مهم که پیام شهروندان از پیام شهردار از  اولویت بیشتری برخوردار است، از ابتدای آغاز به کار این سامانه نظارتی در منطقه۱۴   نگاه مسئولان این سامانه نیز نگاهی به سمت شهروندان است و سعی بر رسیدگی به موقع به مطالبات و ارائه خدمات باکیفیت و سریع است.
شهردار منطقه ۱۴ در این هم اندیشی یکپارچه شدن سامانه ارتباط با شهروندان را مثبت و مثمر ثمر ارزیابی کرد و   با اشاره به برخی موضوعات و چالش های پیش رو حوزه شهری از جمله میزان اعتبارات  نگهداشت، بافت فرسوده و تراکم بالای جمعیت در برخی نقاط و زمان بر بودن برخی طرح ها و پروژه های شهری، اظهارداشت: برای محقق شدن رضایت صددرصدی شهروندان، موضوع ها و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه  پیگیری خواهد شد و  مجموعه شهرداری منطقه۱۴ برای  ارتقای خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان اهتمام ویژه دارد.

انتهای پیام 

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 24782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =