پروژه محور بلوار کاج به گل‌ها پس از ۶ سال بلاتکلیفی تکمیل می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ از آغاز فعالیت تکمیل پروژه محور بلوارکاج به گلها پس از ۶ سال بلاتکلیفی به همت سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران و مشارکت معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی گفت: یکی از پروژه های عمرانی که چند سالی متوقف مانده بود و در بازدید شهردار تهران جزو مصوبات قرار خدمت قرار گرفت، فعالیت عمرانی آن آغاز شده تا تردد خودروهای شهروندان از مسیر بلوار کاج به بزرگراه شهید همدانی و به بلوار گلها محقق شود.

وی افزود: با راه اندازی این محور بار ترافیکی در بلوار امیرکبیر، خیابان هوانیروز و خیابان بیگدلی بسیار کاهش پیدا می کند، به ویژه در تقاطع امیر کبیر_ گلها، هوانیروز_ گلها و امیر کبیر_ کاج و هوانیروز_ کاج کاهش بار ترافیکی را شاهد خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: یکی از مهم ترین فعالیت های عمرانی در این محور پل روی گذر به بزرگراه شهید همدانی است که فعالیت عمرانی آن در دستور کار قرار دارد و با راه اندازی این پل خودرویی حجم بالای عملیات عمرانی این محور به پایان خواهد رسید.

شهردار منطقه تصریح کرد: این محور در ادامه بلوار گلها بعد از خیابان بیگدلی و بعد از عبور از بزرگراه شهید همدانی به بلوار علوم و فنون و بلوار کاج صورت می گیرد، البته یک رمپ از بلوار علوم و فنون وارد بزرگراه شهید همدانی محور غرب به شرق صورت می گیرد که این رمپ یکی از مهم ترین رمپ های دسترسی محلی به محور شرق بزرگراه شهید همدانی به حساب می آید.

محمدی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این عملیات راهسازی گفت: تاسیسات شهری از مهم ترین معارض این محور بوده که با همکاری نهادهای خدمات رسان اقدامات قابل توجهی برای رفع این معارض صورت گرفته و به سرعت عملیات راهسازی به همت عوامل اجرایی سازمان عمران شهرداری تهران در حال انجام است.

انتهای پیام

۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 24803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =