اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع‌آوری آبهای سطحی در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی شبکه های اصلی جمع آوری آبهای سطحی با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در خصوص طرح لایروبی و پاکسازی شبکه های اصلی جمع آوری آبهای سطحی در منطقه گفت : این طرح از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و به صورت ضربتی  تا ۲۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید.  
او هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی اعلام کرد و افزود: در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و کنترل و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی، عملیات پاکسازی انهار و لایروبی جوی ها و کانال های شهری در دستور کار اداره مسیل ها و قنوات منطقه قرار گرفته است.  
شهردار منطقه۱۳ به تمهیدات و اقدامات انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد:بخش زیادی از کانال ها و مسیر عبور آب های سطحی در محدوده لایروبی و پاکسازی شده است و با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال بارندگی، این  طرح با قوت بیشتری به اجرا در می آید.   
شهردار منطقه۱۳ اضافه کرد: واحدهای خدمات شهری، عمران، ترافیک و نواحی چهارگانه ضمن برنامه‌ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه دارند.

انتهای پیام

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 24814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =