جمع‌آوری ۹۰۰ کیلوگرم پسماند خشک در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از جمع‌آوری ۹۰۰ کیلوگرم پسماند خشک و ۵۰ تن لجن از کانال‌ها، حوضچه‌ها و انهار در این منطقه توسط نیروها و عوامل اجرایی خدمات شهری در دهه نخست محرم خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» گفت: با هدف خدمات‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی در دهه نخست محرم، تلاش شد در مجاورت تمام اماکن مذهبی، هیات‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، نیروها و عوامل خدمات شهری، جهت رفت و روب مستقر شدند و پاکبانان حاضر به صورت مستمر در محدوده خدمات‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را در این ایام برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.

وی به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست پیش از آغاز ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه همزمان با فرارسیدن دهه نخست ماه، ۱۳۰ کارتن پلاست، ۴۰ مخزن ١٢٠ لیتری و ۳۵۰ کیلوگرم کیسه مشکی و آبی میان حسینیه‌ها، مساجد و تکایا توزیع کرد و کارشناسان منطقه، آموزش‌های لازم را در مورد مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا ارائه دادند.

شهردار منطقه با بیان اینکه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری، در دهه نخست محرم به نظافت معابر و خدمات‌رسانی به شهروندان مشغول بودند، تصریح کرد: در این مدت، بیش از ٩٠٠ کیلوگرم پسماند خشک توسط شش دستگاه وانت جمع‌آوری شدند.

شرفی ادامه داد: ٣٠ نفر از عوامل اجرایی نیروهای خدمات شهری در دو شیف شب و روز مشغول به خدمات‌رسانی در تخلیه و لایروبی مستمر کانال‌ها، حوضچه‌ها و انهار سطح منطقه در دهه نخست محرم بودند که بر این اساس، بالغ بر ٥٠ تن لجن استخراج و ۳۰ هزار مترطول از انهار و کانال‌های سطح منطقه لایروبی شدند.

انتهای پیام 

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 24818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =