اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در بزرگراه آزادگان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: به دستور شهردار منطقه به شکل ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در بزرگراه های اصلی نیز به اجرا در می آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علیرضا علی بخشی در حاشیه اجرای طرح تحول نگهداشت شهر که صبح امروز در حاشیه بزرگراه آزادگان حد فاصل آزاد راه تهران_ شمال تا بلوار امیر کبیر به اجرا در آمد،اظهار داشت: حجم بالایی از بزرگراه ها در منطقه ۲۲ قرار دارد، با این وجود ادارات خدمات شهری نواحی شش گانه منطقه به شکل مداوم و همه روزه اقدام به نظافت و خدمات رسانی در این بزرگراه ها می کنند.

وی افزود: با وجود اینکه همه روزه بزرگراه ها مورد نظافت قرار می گیرد؛ اما بر اساس تقسیم بندی هایی که از سوی اداره خدمات شهری صورت گرفته است، هر هفته یک مسیر مشخص از بزرگراه های منطقه با حضور عوامل اجرایی نواحی و ادوات و ابزار آلات طرح تحول نگهداشت شهر به اجرا در می آید.

علی بخشی ادامه داد: حجم بالایی از خودروهای هموطنان همه روزه از بزرگراه های و آزاد راه های این منطقه تردد دارند که اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در بزرگراه ها موجب خدمات رسانی مطلوب تر مدیریت شهری به هموطنان خواهد شد.

انتهای پیام

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 24822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =