تکمیل دسترسی‌های ناتمام بزرگراه شهید همدانی در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی گفت: در راستای اهداف معاونت فنی و عمرانی مبنی بر تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع های موجود در شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران، اجرای ۳ مسیر راستگرد و یک دوربرگردان در تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و اجرای شیبراهه ها و تکمیل پل به انضمام اجرای یک مسیر راستگرد و یک دوربرگردان در تقاطع این بزرگراه با خیابان گلها در دستور کار قرار گرفته است.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی- کاج، از احداث ۴۶ حلقه شمع در ضلع شمال این تقاطع خبر داد و گفت: عملیات احداث دسترسی های غیر همسطح شرق به شمال و شمال به غرب و دوربرگردان شمال به شمال در این بخش از پروژه ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان آنکه اجرای شیبراهه های پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با خیابان گلها که به صورت نیمه کاره رها شده بود ضمن اجرای بتن ریزی پی ها در حال پیگیری است، از وجود یک لوله آب شرب به عنوان معارض تاسیساتی در شمال شرق این تقاطع و یک معارض ملکی در مسیر اجرای دسترسی جنوب به شرق و دوربرگردان جنوب به جنوب تقاطع خبر داد و گفت که اقدامات لازم جهت رفع معارضین مربوطه در حال انجام است.  

شعبانی پیشرفت عملیات اجرایی به منظور تکمیل گردش های ترافیکی این ۲ تقاطع را حدود ۲۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد دسترسی های تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج در سال جاری تکمیل شود؛ امری که البته منوط به رفع به موقع معارضین ملکی و تاسیساتی است.

انتهای پیام 

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 24827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =