همکاری شورای عالی استان‌ها و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منجر به اقدامات بزرگ خواهد شد

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اهمیت هماهنگی و همکاری شورای عالی استان‌ها با مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: مقرر شد این دو نهاد فعالیت‌های مشترکی در زمینه‌های مختلف انجام دهند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛ پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در«نخستین نشست هم اندیشی و مدیریت دانش، پیرامون بررسی وضعیت موجود و مدیریت ترافیک شهری حمل و نقل عمومی»که با حضور احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، روسای کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و ترافیک شوراهای اسلامی استان‌ها و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های مراکز استان‌ها برگزار شد با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری میان نهادها برای حل مشکلات اساسی کشور گفت: همکاری شورای عالی استان‌ها با دولت و مجلس می‌تواند منشا اثر در حل مشکلات کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش شوراها تاکید کرد: از نظر شورای عالی استان‌ها آموزش اعضای شورا یکی از نیازهای ماست که برنامه‌هایی برای آموزش اعضای شورا داریم.

سروری گفت: همکاری شورای عالی استان‌ها و مجمع کل شهرداران کلانشهرهای ایران امید بخش است و امیدوارم این همکاری منجر به کارهای بزرگ شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: این نخستین جلسه مشترک شورای عالی استان‌ها و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران است و مقرر شد این همکاری ادامه دار باشد و برای موضوعاتی از قبیل آموزش شوراها، مشکلات شهری، حمل و نقل و ترافیک و … فعالیت‌های مشترک و هماهنگ انجام شود.

سروری تصریح کرد: این همکاری‌ها باید براساس اطلاعات و داده‌های معتبر انجام شود تا به نتیجه درستی منجر شود و از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری کند. از این رو بحث پژوهش هم برای ما مهم و هم لازم است. همچنین درحوزه پژوهشی نیز همکاری لازم انجام شود تا بتوانیم از امکانات و توانایی‌های یکدیگر استفاده کنیم.

انتهای پیام 

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 24837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =