۳ هزار و ۳۳۹ پرونده نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران در دست بررسی است

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران از بررسی پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ رضا قهرمانی مدیر کل سرمایه انسانی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران، جلساتی برای انجام بهینه امور برگزار شد.
وی در ادامه افزود: از بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ستاد تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای پیمانکاری تشکیل و جهت استقرار ممیزین اداری کلیه واحدهای شهرداری تقسیم بندی، آمار و اطلاعات نیروهای پیمانکاری جمع‌آوری و گزارش اقدامات انجام شده از واحدها اخذ شد.
این مقام مسئول با اشاره به بررسی ۳۳۳۹ پرونده و زمان‌بر بودن این فرآیند اضافه کرد: ۳۲۱۵ مدرک ایثارگری و ۳۲۳۹ مدرک تحصیلی استعلام و از این میان پاسخ ۲۹۰۴ مدرک تحصیلی، ۲۸۸۱ مدرک ایثارگری و همچنین ۳۲۱۰ سابقه بیمه‌پردازی و ۳۰۱۲ گواهی عدم‌سوءپیشینه واصل شده است.
مدیر کل سرمایه انسانی در ادامه بر لزوم توجه بیش از پیش واحدهای شهرداری تهران در راستای بررسی، تکمیل و ارسال مدارک ایثارگری این عزیزان به اداره کل سرمایه انسانی تاکید کرد.
وی با اشاره به پیگیری اداره کل سرمایه انسانی در جهت تغییر وضعیت استخدامی مشمولین قانون اطمینان خاطر داد: موضوع ممیزی اسناد اداری تغییر وضعیت ایثارگران یکی از جدی‌ترین امور اداره کل سرمایه انسانی است و این امر تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام 

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 24839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =