ارتقای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از شهرداری منطقه ۱۴ از نزدیک با پرسنل شهرداری این منطقه دیدار و درباره مشکلات و مسائل آنها گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ در این دیدار صمیمانه ای که روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ با هدف رسیدگی به دغدغه‌ها، موضوعات  و ارتقاء شغلی کارکنان صورت گرفت، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در جریان اهم مسائل و مشکلات پرسنل شهرداری این منطقه قرار گرفت.
مسئول کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران دیدارهای چهره به چهره با کارکنان را برای برنامه ریزی  کیفی تر و تسریع در حل موضوعات و مسائل منعکس شده نتیجه بخش دانست و خواستار اجرای بیش از پیش تکریم ارباب رجوع در تمامی زمینه ها شد.
عضو شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر اینکه ارتقاء خدمت رسانی به شهر و شهروندان از اولویت های فعالیت های مدیریت شهری  است، افزود: امکان دسترسی آسان کارکنان شاغل در شهرداری ها به عنوان نماینده   شهروندان،   در برنامه ریزی  مدیریت شهری برای رفع مشکلات رفاهی و شغلی کارکنان شهرداری و در نهایت  ارتقای رضایت مندی وانگیزه بخشی آنها موثر و کارامد خواهد بود.
وی پس از استماع نقطه نظرات کارکنان و بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات یاد شده، از پیگیری امور مربوط کارکنان شهرداری خبر داد.

انتهای پیام 

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 24840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =