اجرای طرح نگهداشت محله‌ها با کیفیت و تلاش مضاعف ادامه دارد

شهردار منطقه۱۴ از اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای پایانی هر هفته در محلات ۲۱گانه منطقه۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، محمد امین سالاری پور از اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای پنچشنبه و جمعه هر هفته با رویکرد «شهر تعطیل نیست» به صورت کیفی و در قالب اقدامات مورد مطالبه شهروندان و چالش های محلات خبرداد.
سالاری پور با اشاره به  اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون طرح نگهداشت پنجشنبه ها در خیابان های اصلی و محورهای منتخب به مرحله اجرا درآمده است، افزود: به منظور افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، این  طرح   در قالب اقداماتی از قبیل لایروبی انهار، شست و شوی المان ها و سیمای شهری، امحاء پوستر و تبلیغات غیر مجاز، رفت‌وروب خیابان‌های اصلی و محلات، بهسازی المان‌های بزرگراهی، اقدامات زیست محیطی،   بازپیرائی و آراستگی فضای سبز و ایمن سازی معابرشهری و ... با کیفیت و جدیت عملیاتی می شود.
شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه در این طرح گروه های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل ها و واحد ۱۳۷ با همه تجهیزات برای خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال دارند، گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام محرم و فرارسیدن ماه صفر و برگزاری مراسم و آیین های مذهبی، فعالیت جمع آوری پسماند خشک با فعالیت اکیپ اداره پسماند در خصوص افزایش کیفی و بهبود محیط زیست منطقه  همراه با ارائه آموزش های مناسب بویژه در پایگاه های مذهبی به شهروندان  همزمان با طرح نگهداشت انجام می شود.
سالاری پور تاکید کرد: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری استمرار دارد و بسیاری از مشکلات شهری شهروندان که شاید از نگاه مدیریت شهری دور باشد، مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 24844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =