تاکید بر مقوله آموزش پرسنلی، یکی از اتفاقات مثبت دوره جدید مدیریت شهری است

مدیرعامل موسسه هادیان شهر گفت: تاکید بر آموزش پرسنلی اتفاق مثبتی در دوره جدید مدیریت شهری است.

‍به گزارش خبرنگار شهر؛ عباس علیپور مدیرعامل موسسه هادیان شهر از برگزاری آزمون شخصیت شناسی نئو برای پرسنل ستادی این موسسه خبر داد.
وی گفت: در راستای اجرای سیاست های تحولی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران و با توجه به تاکیدات معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران بر اهمیت آموزش پرسنل، برای نخستین بار و با هماهنگی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، تست نئو که یکی از کامل و دقیق ترین آزمون های خودشناسی است، در جهت ارزیابی های شخصیتی، توانمندی های مدیریتی و تخصصی و هوش هیجانی کارکنان ستادی این موسسه برگزار شد.
علیپور افزود: بدون شک خودشناسی دقیق، زمینه اصلاح و تقویت نقاط ضعف و قوت شخصی و رشد و پیشرفت پرسنل را فراهم می کند که قطعا نتیجه و ثمره آن در عملکرد سازمانی نیز کاملا محسوس خواهد بود.
مدیرعامل موسسه هادیان شهر ادامه داد: تاکید و اهمیت ویژه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی بر مقوله آموزش، یکی از اتفاقات مثبت دوره جدید مدیریت شهری است که قطعا زمینه ارتقاء سطح دانش و رشد و شکوفایی پرسنل را فراهم می کند و اثرات مثبت و ماندگاری را در خانواده پرسنلی شهرداری تهران بر جا خواهد گذاشت.
علیپور خاطرنشان کرد: امیدواریم که با توجه به رویکرد حمایتی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از مقوله آموزش، در ادامه راه بتوانیم قدم های مثبت و اثرگذار آموزشی برای پرسنل و همکاران گرامی در خانواده بزرگ هادیان شهر برداریم.
انتهای پیام/
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
کد خبر: 24855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =