باید فاتحه انسانیت را برای کسی که به شهید همدانی حمله کرد، خواند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک عقب‌مانده فکری و ذهنی به شهیدی بزرگوار که در دفاع از حریم حرم به شهادت رسیده، حمله کرده و باید فاتحه انسانیت را برای چنین افرادی خواند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز مقاومت اسلامی اظهار کرد: مقاومت اسلامی هم اکنون جایگاه والا و ویژه ای در دنیای اسلام و به طور کلی دنیای کنونی دارد. این مقاومت به هم پیوسته بوده که ایران، عراق، سوریه و لبنان و فلسطین اشغالی را در بر می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کشورها کار فوق العاده‌ای را انجام داده اند، تصریح کرد: این کشورها مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و این مقاومت از ایران آغاز شد و دیگر کشورها را نیز در بر گرفت.

وی با تأکید بر اینکه دیدیم که در غزه چه گذشت، یادآور شد: رژیم صهیونیستی سه روز بیشتر نتوانستند در برابر این مقاومت بایستند و آتش بس را اعلام کردند.

چمران با بیان اینکه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، خاطرنشان کرد: در چنین روزی آغاز بازگشت آزادگان شکل گرفت که یاد و خاطره این آزادگان را گرامی می داریم. حوادث پاوه نیز در این روز اتفاق افتاد که در آن زمان، توطئه بزرگی برای جدا کردن کردستان از ایران انجام شده بود.

وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد نیز یادآور شد: تجربیات این روز نشان می دهد که اگر اتحاد داخلی را به هم زده و به اختلافات دامن بزنیم، به شرایطی منجر می شود که در آن زمان، آمریکا با رقم اندکی دست به کودتا در ایران بزند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید سردار همدانی خاطرنشان کرد: یک عقب مانده فکری و ذهنی به شهیدی بزرگوار که در دفاع از حریم حرم به شهادت رسیده، حمله کرده است و این موضوع باعث تعجب است و نمی توان لغت خاصی را برای آن به کار برد. این شهید از حریم کشور دفاع کرد و مشخص نبود که اگر این دفاع اتفاق نمی افتد، داعش در منطقه دست به چه اقداماتی می زد. این موضوع باعث تأسف که هیچ بلکه باعث تعجب است و باید فاتحه انسانیت را برای این افراد خواند.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 24860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =