تحقق وعده مدیران شهری به ساکنان شهرک عقاب

در پی بازدید شهردار منطقه ۲۲ با نمازگزاران مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک مسکونی عقاب، موضوع نبود سیستم حمل و نقل عمومی مطرح شده بود که این خواسته شهروندان در کمتر از دو هفته محقق شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ چندین دستگاه تاکسی در شهرک عقاب مستقر کرد تا در صورت جابه جایی قابل توجه مسافر این خط تاکسی به شکل دائمی دایر شود.

سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: طرح مطالعاتی برای ایجاد خط جدید اتوبوسرانی در منطقه شکل خواهد گرفت که تیم کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک در حال پایش برای برخورداری ساکنان این شهرک از ناوگان اتوبوس رانی هستند.

گفتنی است، یک ماه پیش وحید رضا محمدی به همراه معاون خدمات شهری و شهرسازی این منطقه و شهردار ناحیه دو به شکل میدانی از شهرک عقاب و سایت آفتاب ۲۲ بازدید کردند و به شکل چهره به چهره با اهالی این محله گفتگو کردند.

اهالی سایت آفتاب چند سالی بود که با مشکل خاکی بودن معابر مواجه بودند که در چند ماه اخیر عملیات آسفالت ریزی این معابر اجرا و رضایت مندی شهروندان حاصل شده است.

طی بازدید به عمل آمده از این شهرک پیاده رو سازی نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار داده شده تا ایمنی تردد عابران پیاده نیز فراهم شود.

انتهای پیام

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 24861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =