میزبانی منطقه ۱۹ از بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان در ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از استقبال بیش از ۴ هزار نفر شهروند از ویژه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در قالب شعار محوری  "تابستان اول'' خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری در خصوص استقبال پرشور شهروندان از ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در فصل تابستان افزود: این برنامه ها در بخش های مختلف همراه با اجرای برنامه های شاد، ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات، مساجد، بوستان ها و مدارس پایگاه تابستانی در حال برگزاری است و تا پایان شهریور ادامه دارد.
او با اشاره به برگزاری بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه در زمینه های آموزش های شهروندی و دانش آموزی، ورزشی، فرهنگی، بانوان، سلامت و خدمات اجتماعی بیان کرد: برپایی مسابقات ورزشی، اردوهای تفریحی، کلاس های آموزشی شهروندی و مهارتی، خدمات سلامت محور به شهروندان، جشن و همایش دینی و مذهبی از جمله این برنامه ها هستند.  
جعفری یادآور شد: برپایی مسابقات مختلف شهروندی ویژه دانش آموزان در مدارس پایگاه تابستانی و اهدا جوایز با هدف جلب مشارکت در برنامه های اجرایی حوزه شهروندی و ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی برای آنها در نظر گرفته شده که تورهای تهرانگردی ویژه گروه سنی نوجوان  تحت عنوان ویژه برنامه "یخ در بهشت"،مسابقه عکاسی تابستان داغ و ویژه برنامه های شهروند متعالی از فعالیت های مورد استقبال نوجوانان بوده است.
سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به برگزاری حدود ۵۲ برنامه سلامت محور  به همراه همایش ها و اردوها و حدود ۳۱ عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره غذایی ایستگاه نشاط و تعالی و تندرستی، برپایی مسابقات ورزشی و تفریحی شهروندی به عنوان دیگر فعالیت های محله ای و منطقه ای ویژه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد.


انتهای پیام 

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 24868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =