برگزاری مراسم تعزیه در بوستان نوفل لوشاتو

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برنامه های اجرایی این منطقه در دهه دوم محرم در محله های ۲۰ گانه خبر داد و گفت: در این روزها محافل عزاداری سیدالشهدا (ع) در نقاط مختلف منطقه برگزار می شود .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اسمعیل قضاتلو با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این ایام گفت: همزمان با این دهه محرم مراسم تعزیه خوانی در بوستان نوفل لوشاتو هر روز عصر با حضور شهروندان در حال برگزاری است.

او در ادامه گفت: برپایی خیمه تکیه ملت در میدان رسالت با اجرای برنامه های فرهنگی مختلف وپذیرایی از شهروندان در ایستگاه صلواتی و مراسم چهل روز چهل روضه در منزل شهدای منطقه از دیگر برنامه های در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: برپایی موکب پذیرایی در مسیر تشییع پیکر شهدای گمنام در میدان امام حسین(ع) ، برگزاری برنامه زیر آسمان روضه در بوستان بانوان برای بانوان منطقه و مراسم عزاداری در مراکز پرتو و بهاران برای آسیب دیدگان اجتماعی و کودکان کار از برنامه هایی بود که در دهه اول محرم الحرام اجرایی شد.

قضاتلو در پایان از اعزام و مشارکت شهروندان این منطقه در مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی در دانشگاه تهران روز پنج شنبه ۲۷ مرداد خبر داد.

 انتهای پیام 

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 24887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =