جلوگیری از تضییع حقوق ۲۲۰ میلیارد ریالی توسط شهرداری منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ گفت: اداره حقوقی منطقه۹ با ارایه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع  مبلغی در حدود ۲۲میلیارد تومان علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شخصی با هویت معین با جعل سند مالکیت ملک معروف به پارک کوکب در محدوده مهرآباد جنوبی، اقدام به طرح دعوی مطالبه قیمت زمین مذکور می کند و در دادگاه بدوی موفق به محکومیت شهرداری تهران به پرداخت مبلغ حدوداً ۲۲میلیارد تومان می شود.  
مرتضوی در ادامه با اشاره به دفاعیات مستدل و مستند کارشناسان حقوقی شهرداری منطقه۹ در مراجع قضایی اضافه کرد: پس از احراز جعلی بودن اسناد و با طرح دعوی در مراجع کیفری  و قطعیت رای و نقض دادنامه بدوی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، موجبات احقاق حق عمومی و جلوگیری از تضییع منافع شهرداری تهران فراهم شد.
شهردار منطقه۹ در پایان با تاکید بر اراده مدیریت شهری در دفاع از منافع عمومی تصریح کرد: ضمن همکاری با مراجع قضایی و نهادهای نظارتی در تامین منافع عمومی، در راستای تامین حقوق عامه با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از هرگونه تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.
 

انتهای پیام

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 24906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =