احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه امام علی(ع)

شهردار منطقه۱۴ از احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه امام علی(ع) با هدف ارتقای ایمنی ترافیکی در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه و تسهیل و تسریع امدادرسانی به خودروهای آسیب دیده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ایجاد پهلوگاه اضطراری جدید در منطقه را، برای توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، تصادفات و یا امدادرسانی خودروهای امدادی بیان کرد.
وی با اشاره به احداث ۳پهلوگاه اضطراری در بزرگراه های محلاتی و امام علی(ع)   افزود: این پهلوگاه های اضطراری به منظور افزایش سطح ایمنی خودروهای عبوری و توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند، احداث شده است.
سالاری پور همچنین در خصوص احداث پهلوگاه اضطراری جدید در بزرگراه امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از بزرگراه شهید محلاتی گفت: عملیات عمرانی احداث پهلوگاه در قالب اجرای اقدامات عمرانی شامل تخریب جداول، خاکبرداری، جدول بندی، زیرسازی، اجرای فضای سبز، اجرای رویه آسفالت و در نهایت نصب علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شد.
شهردار منطقه۱۴، با بیان اینکه با توجه به  حجم تردد در بزرگراه های محوری منطقه، توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند همچنین برای کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی، نسبت به ایجاد این پهلوگاه های اضطراری  براساس بازدیدهای میدانی کمیته ایمنی معابر و درخواست پلیس راهور منطقه، در نقاط مورد نیاز اقدام می شود.
 سالاری پور در پایان از نظارت و برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک  در محورهای عبوری منطقه۱۴ با رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و رضایت شهروندان خبرداد.

انتهای پیام 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 24928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =