پاسخگویی به ۱۲۴ تماس از طریق سامانه ۱۳۷

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی حاضر شد و به تماس‌های شهروندان با این سامانه پاسخ داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.

دراین‌باره امیررضا جلالی، رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۲، ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۳۷ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه در مبارزه با فساد اداری و شفاف‌سازی عملکرد مدیران شهری تأثیر به‌سزایی دارد؛ ضمن آنکه سبب افزایش مطالبه‌گری در شهروندان خواهد بود که به عنوان ولی‌نعمت‌های ما بر چگونگی فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها در سیستم مدیریت شهری نظارت دارند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و باید مسؤولان شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.

شهردار قلب طهران به همراه همکاران خود در این جلسه، به ۱۲۴ تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه ۱۲ پاسخ داد که عمده‌ترین درخواست‌های شهروندان با موضوعات خدمات شهری، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک و... بود و در مورد این درخواست‌ها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزه‌های مربوطه صادر شد.

انتهای پیام 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 24948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =