آغاز عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در آینده نزدیک

شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) ضمن گفت و گو با نمازگزاران در جریان مسائل و مطالبات شهروندان محله شمشیری قرار گرفت.

 به گزاش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: والاترین شانی که برای خود قائلیم نوکری مردم است و به برکت انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و در بین مردم بودن به رویکرد اصلی مدیریتی تبدیل شده است.  
 او افزود: بزودی پروژه های بزرگ و تاثیرگذاری در منطقه ۹ آغاز خواهد شد که به ثمر نشستن آنها باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه خواهد شد.  
مرتضوی در ادامه با اشاره به سرانه پایین شهری در منطقه ۹ اضافه کرد: سرانه پایین فضای سبز، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله معضلات مهم منطقه است که کیفیت زندگی شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است و با تملک پادگان جی توسط شهرداری امید داریم وضعیت موجود بهبود یابد.  
شهردار منطقه ۹ در ادامه گفت: پس از مذاکرات و تفاهم با معارضین در آینده ای نزدیک با حضور شهردار تهران، پروژه شاخه غربی یادگار از پادگان جی کلنگ زنی خواهد شد و انشاالله با تامین اعتبار مورد نیاز که بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان است، بخش مهمی از گره ترافیکی غرب تهران رفع خواهد شد.  
او با اشاره به اهمیت مباحث ایمنی شهری تصریح کرد: امنیت شهروندان از اولویت های مدیران شهری است که در این راستا ضمن شناسایی ۱۰۰ ساختمان ناایمن در منطقه، ساختمان سرای محله مهرآباد جنوبی به دلیل عدم رعایت مباحث ایمنی ساختمانی پلمب شد.
شهردار منطقه ۹ ضمن اعلام خبر مذاکره با مدیران ارشد شهری در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد: یکی از مهمترین معضلات منطقه مشکل ترافیک شهروندان است که در این راستا  با هدف توسعه حمل و نقل عمومی، مقدمات امکان سنجی احداث ایستگاه مترو در منطقه ۹ آغاز خواهد شد.  

انتهای پیام
 

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 24985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =