امضای تفاهم‌نامه سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون اسکواش

با حضور مدیرعامل سازمان ورزش، دومین تفاهم نامه این سازمان در سال جاری با فدراسیون های ورزشی منعقد شد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل این سازمان در فدراسیون اسکواش و دیدار و گفتگو با مسعود سلیمانی رییس فدراسیون، تفاهم نامه میان این دو نهاد ورزشی به امضا رسید.

در این جلسه اوجاقی با بیان این که" تعامل و تفاهم ما با فدراسیون های ورزشی در راستای توسعه ورزش شهروندی میان اقشار مختلف مردم است" تصریح کرد: شرایط رشته اسکواش و جذابیت های این رشته، همگانی شدن آن در میان اقشار مختلف را رقم می زند. بر این اساس، از تمام ظرفیت های خود برای ایجاد بستر مناسب در این راستا استفاده خواهیم کرد.

وی"آینده پژوهی"برای اجرای برنامه های بدیع ورزشی و جلب مخاطبان بیشتر در عرصه ورزش همگانی و شهروندی را یک ضرورت برشمرد و افزود: به طور قطع سرمایه گذاری صرف روی رشته های سنتی، مطابق ذائقه نسل جوان نیست و باید با شناسایی نیازهای این نسل، به توسعه رشته های جدید نیز بپردازیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: ما امکانات سخت افزاری خود را در اختیار این فدراسیون قرار می دهیم تا زمینه دستیابی به اهداف مشترکمان به وجود بیاید.

در ادامه، سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز تصریح کرد: از فرصتی که سازمان ورزش در اختیار ما قرار داده بسیار تشکر می کنیم و در حد توان خود در عرصه همگانی کردن این ورزش خواهیم کوشید.

وی افزود: ما همچنین قصد داریم تا "پدل" را به عنوان یک رشته مفرح به مردم کشورمان معرفی کنیم و در این راه از امکانات سازمان ورزش نیز استفاده خواهیم کرد.

این نشست صبح امروز؛ 26 مرداد ماه، در محل سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام 

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 25025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =