ضرورت اخذ تاییدیه‌های ایمنی در توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۱۹

در نشست کمیته اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۱۹ بر ضرورت اخذ تاییدیه های ایمنی از سازمان نوسازی مدارس شهر تهران و معاونت های  شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی در اجرای این طرح تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در نشست کمیته اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس این منطقه، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه ضمن ارائه توضیحات اجرایی طرح، مستندات قانونی و اسناد بالادستی شورای اسلامی شهر تهران به همراه دستور العمل ابلاغی اداره کل آموزش های شهروندی در خصوص اجرای این طرح  وظایف دبیرخانه اجرایی و همچنین تعهدات طرفین نسبت به یکدیگر را مطرح کرد.  
جعفری بر اجرای طرح مناسب سازی مدارس با اخذ تائیدیه های ایمنی از معاونت های شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی و همچنین سازمان نوسازی مدارس شهر تهران تأکید کرد.
در ادامه حبیب اله قربانی رئیس آموزش و پرورش منطقه۱۹ خواستار توجه بیشتر و ارائه خدمت حمایتی در مدارس محلات کم برخوردار شد.
براساس این گزارش طی این نشست درخصوص بند های درصد های ابلاغی دستور العمل این  طرح گفتگو  و موضوع ابلاغ درصد های پیشنهادی در خصوص مناسب سازی مدارس دخترانه، فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای توسط اعضای کمیته بررسی شد.
اولویت ارائه خدمات این طرح در مدارس استثنایی و کم برخوردار منطقه، پیگیری اولویت فعایت های عمرانی با توجه به تخصیص مرحله ای اعتبار ابلاغی، پیگیری فعالیت های شهرداری در مدارس صرفا از طریق اداره آموزش های شهروندی شهرداری و درخواست های آموزش و پرورش، همکاری در فعالیت های برنامه ای شهرداری در مدارس و ابلاغ طرح شهردار مدرسه به مدارس منطقه از مصوبات کمیته اجرایی این طرح بود که با حضور رئیس، معاون پژوهش و پشتیبانی و مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه، سرپرست شهرداری منطقه، معاونین شهرسازی و اجتماعی و فرهنگی، مسئول حراست، مسئول دفتر شهردار، مدیر روابط عمومی و مدیر آموزش های شهروندی منطقه برگزار شد.

انتهای پیام

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 25042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =