امکان‌سنجی استفاده از توان بخش خصوصی در حوزه حمل بار در بازار تهران

شهردار منطقه ۱۲ از امکان‌سنجی در مورد استفاده از توان بخش خصوصی در حوزه ساماندهی تردد و حمل‌ونقل بار در بازار تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت ساماندهی حمل بار در محدوده بازار تهران از پیگیری‌های شهرداری این منطقه در این مورد خبر داد و گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک در این محدوده و ساماندهی تردد و حمل‌ونقل بار از مبدأ به مقصد مقرر شد از توان بخش خصوصی و شرکت‌های معتبری که در این زمینه موفقیت‌های خوبی در کشور کسب کرده‌اند، استفاده شود.

یزدی با بیان این مطلب که هم‌اکنون در فاز مطالعاتی در مورد امکان‌سنجی استفاده از این توان هستیم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با ورود بخش خصوصی به این مقوله، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

روز سه‌شنبه، ۲۵ مردادماه، زینب عبادی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه به همراه مشاور ترافیکی و مدیران ادارات مرتبط منطقه ۱۲ در جلسه‌ای با حضور کارشناسان و مدیران معاونت حمل‌ونقل بار و کالا، شهرداران نواحی ۲ و ۳ منطقه ۶ شهرداری تهران و یک شرکت خدمات حمل‌ونقل بار و کالا و مسافر از بخش خصوصی در مورد امکان‌سنجی استفاده از توان بخش خصوصی در حوزه حمل بار در بازار تهران برگزار کرد.

در این زمینه، نخست طی بازدید میدانی این گروه از محدوده بازار تهران، نسبت به ارزیابی کلی از وضعیت تقاضای حمل بار در محدوده بازار تهران، پیاده‌راه‌ها و معابر اطراف آن، بررسی‌های اولیه صورت گرفت و پس از آن، نشستی در مورد شناسایی وضعیت موجود حمل بار و امکان استفاده از توان بخش خصوصی برگزار شد.

در ادامه مقرر شد پس از مرحله شناسایی و طی برنامه زمان‌بندی‌ای که انجام خواهد شد، شرکت مد نظر که یکی از شرکت‌های موفق در خدمات حمل‌ونقل مسافر و بار در سطح شهر تهران و کشور به شمار می‌رود، به ارائه برنامه‌های خود برای ساماندهی تردد چرخ‌دستی‌ها و پیک‌های موتوری، وانت‌بارها و دیگر وسایل نقلیه‌ای که اقدام به حمل بار می‌کنند، بپردازد.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 25052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =