بهره‌برداری از پارکینگ مکانیزه جانباز نعمت‌آباد در آینده نزدیک

صبح امروز سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با همراهی معاونین اجرایی، شهرداران نواحی و رؤسای حقوقی و املاک از اقدامات صورت گرفته درخصوص پیشرفت پروژه های درحال احداث بازدید و بر تسریع در اتمام و بهره برداری از پروژه ها تأکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه ضمن حضور در بوستان ۱۸۰ هکتاری ایرانیان و بازدید از این پروژه رهنمودهایی را درخصوص  تکمیل و تسریع در اتمام و بهره مندی هرچه زودتر شهروندان از خدمات این بوستان بیان کرد.
حضور در معابر بلوار شقایق و ارائه پیشنهاداتی درخصوص مرمت معابر حاشیه ای این بلوار در راستای نگهداشت و تسهیل رفت و آمد شهروندان از دیگر مکان های مورد بازدید جعفری بود.
سرپرست شهرداری منطقه سپس به محل احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد رفت و درباره این پروژه گفت: عملیات اجرای فوندانسیون به اتمام رسیده و ایجاد پست برق در حال انجام است که با نصب قطعات به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
بازدید از جنگلکاری گلریز و وضعیت نگهداشت این محدوده از دیگر مکان هایی بود که سرپرست شهرداری منطقه صبح امروز در آنجا حضور داشت و خواستار رسیدگی دقیق و هرچه بهتر با توجه به طرح های جنگلکاری، انجام امور نظافتی و کندو کوب به صورت مستمر شد.
انتهای پیام

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 25074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =