تشکیل کمیته برای تصمیم‌گیری در رابطه با تئاتر شهر

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به وجود چالش‌های اجتماعی در تئاتر شهر تهران، گفت: حصارکشی راه حل مشکلات موجود در این مکان نیست.

به گزارش شهر، سید محمد موسوی با اشاره به چالش‌های اجتماعی موجود در تئاتر شهر، گفت: کمیته‌ای برای تصمیم گیری درباره تئاتر شهر که دارای ارزش تاریخی، فرهنگی و ملی است ایجاد شد. مشکل این مکان دغدغه مدیریت شهری است. معضلات اجتماعی در تئاتر شهر عمومی است و تنها مربوط به این محل نمی‌شود؛ اما به علت جایگاه آن، معضلاتی نظیر حضور معتادان متجاهر و دستفروشان حتی به مقدار کم نیز در این مکان آزار دهنده است.

وی درباره حصارکشی در محوطه این ساختمان به عنوان راهکاری برای ممانعت از حضور معتادان متجاهر و دستفروشان در اطراف تئاتر شهر افزود: ما ورود به موضوع حصار نداریم و معتقدیم با حصارکشی چیزی درست نمی‌شود. تئاتر شهر مکانی عمومی است که رویدادهای اجتماعی، ملی و فرهنگی در محوطه آن برگزار می‌شود. البته مراقبت از اصل ساختمان موضوع متفاوتی است و کارگروهی در شورا تشکیل و طرحی پرزنت شده که سازمان زیباسازی روی آن کار می‌کند. همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئولان خود تئاتر شهر نیز در آن کارگروه حضور دارند.

موسوی ادامه داد: طرح اولیه برای مراقبت از ساختمان و جلوگیری از آسیب به بنا نوشته شده است. محوطه نیز با طرح‌های اجتماعی کنترل می‌شود. تخصصی و ملی بودن موضوع محوطه تئاتر شهر باعث لزوم توجه به اقدامات کارشناسی در این باره می‌شود. نباید اتفاقی بیفتد تا خاطر مردم و اصحاب رسانه مکدر شود. هر اتفاقی در این زمینه باید با خرد جمعی و همکاری همه دستگاه‌ها بیفتد.

منبع‌: ایسنا

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 25080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =