معابر نسیم هشتم در منطقه ۲۲ طی سه ماه آینده تکمیل می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ از آغاز عملیات احداث معبر نسیم هشتم در بلوار کوهک خبرداد و گفت: در سال جاری حجم بیشتری از معابر این منطقه براساس پیش بینی ها آسفالت شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی گفت: بنا بر درخواست چند ساله شهروندان این محله مبنی بر احداث و تکمیل آسفالت معبر خاکی خیابان نسیم هشتم و بنابر وعده داده شده از سوی مدیریت شهری به اهالی خیابان مذکور ، عملیات عمرانی این محور آغاز شده است.

وی افزود:این عملیات راه سازی  بطول ۱۸۰ متر است و با برنامه ریزی صورت گرفته حوزه فنی و عمران منطقه پیش‌بینی شده تا ۳ ماهه آینده یعنی قبل از شروع بارندگی این محور به بهره برداری می رسد.

محمدی ادامه داد: در بلوار کوهک چند معبر خاکی وجود دارد که پیش بینی شده در سال جاری در این محورها عملیات پخش آسفالت صورت گیرد که خوشبختانه با همکاری ناحیه دو این عملیات صورت گرفته است.

شهردار منطقه تصریح کرد: خوشبختانه برخی از پروژه های عمرانی ساختمان سازی در بلوار کوهک همکاری نزدیکی با مدیریت شهری برای آبادانی محله دارند که به شکل مشارکتی اقدام به آسفالت ریزی معابر کرده اند و با این اقدام حجم بیشتری از معابر خاکی این محله در سال جاری آسفالت ریزی خواهد شد.

وی خاطرنشان شد: در چند ماه اخیر اقدامات بسیار قابل توجهی در توسعه زیرساخت های شهری از جمله راه سازی در منطقه ۲۲ صورت گرفته است و پروژه های قابل توجهی در این محدوده از تهران در حال اجرا است که با راه اندازی این پروژه ها گام بلندی در توسعه این منطقه غربی پایتخت برداشته خواهد شد و رضایت شهروندان فراهم می شود.

انتهای پیام

۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: 25082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =