تمامی پروژه‌های رهاشده و راکد سازمان نوسازی شهر تهران فعال می‌شود

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان ، بر ازسرگیری عملیات عمرانی این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی در سازمان نوسازی نخواهیم داشت.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران ، مهدی هدایت ابتدا از پروژه یاس که مجموعه تجاری-اداری این سازمان در منطقه ۱۵ بود، بازدید کرد. این پروژه که قرارداد آن از سال ۹۱ منعقد شده از سال ۹۲ به دلیل پاره ای از مشکلات متوقف شده است که مقرر شد به منظور احقاق حقوق شهرداری تهران فرآیندهای حقوقی انجام کار تسریع شود.

هدایت در ادامه از پروژه های طوبی و ارغوان که از گودهای پر خطر سازمان نوسازی در سنوات گذشته بود دیدن کرد.

این پروژه‌ها با تدابیر اتخاذ شده در این دوره مدیریت شهری، با انتخاب شریک(شرکت مهستان) در حال اجرا است که سرپرست سازمان نوسازی در این بازدید تصمیم‌های لازم به منظور تسریع اجرای پروژه ها را اتخاذ کرد.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران همچنین از پروژه مسکونی- تجاری و اداری "آ. اس . پ"بازدید کرد که در این بازدید راهکارهای رفع اختلاف با شریک مورد بررسی قرار گرفت.

بخش پایانی بازدید هدایت به موضوع پروژه ۱۷ شهریور ، راهکارهای مشارکت با سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان مالک زمین و تکمیل این پروژه اختصاص داشت.

انتهای پیام 

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 25087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =