روان‌سازی و ایمن‌سازی تردد در منطقه ۱۵ با بهسازی تجهیزات ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ گفت: عملیات بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر به منظور نگهداشت شهر، ایمن سازی و روان سازی تردد و ترافیک معابر منطقه ۱۵ طی چهار ماه نخست سال انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده گفت: عملیات بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی، ساماندهی  و استمرار خدمات حمل و نقلی انجام شد.

او در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و افزود: ۴۸۵ عدد تابلوهای اخطاری، اسامی معابر و اماکن و انتظامی، ۳۳ متر مربع تابلوهای هدایت مسیر،  ۳ هزار و ۹۵۰ مترگاردریل، ۸۵۵ متر نرده ایمنی، ۸ عدد  چراغ راهنمایی و رانندگی، ۹۸ عدد  مینی نیوجرسی و  نیوجرسی تعمیر،  مرمت و بهسازی شد.

لواف زاده اضافه کرد: ۱۶۲ عدد بشکه ایمنی، ۳۸ عدد کاشین تانک، هزار و ۱۲۵ عدد استوانه ایمنی، ۱۷۶ عدد بشکه ایمنی، ۲۰ عدد جداکننده U شکل و ۳۴ عدد سرسپری گاردری از سایر تجهیزات نصب شده در این مدت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: کارشناسان معاونت و نواحی مستمر ضمن شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی احتمالی معابر، تجهیزات را بهسازی و نصب می کنند که امیدواریم تردد روان تر شهروندان و روان سازی ترافیک را شاهد باشیم.

انتهای پیام

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 25100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =