افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری تا اواخر مهرماه

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری در اواخر مهرماه سال جاری در محل کارخانه سیمان ری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در جلسه ای که با حضور رئیس مرکز فناوری های راهبردی ریاست جمهوری و سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، ساز و کارهای اجرایی، پشتیبانی و پیش بینی‌های لازم به منظور افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری کارخانه سیمان ری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به حمایت این سازمان از فعالیت های دانش بنیان و شرکت های استارت‌آپی، از انجام اقدامات لازم برای افتتاح فاز نخست کارخانه سیمان ری در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: با توجه به مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش نویس تفاهم نامه‌ای میان سازمان نوسازی شهر تهران و معاونت علمی ریاست جمهوری تهیه و تدوین شده است و طی روزهای آتی به امضای طرفین خواهد رسید.

مهدی هدایت افزود: در این جلسه مقرر شد سازمان نوسازی شهر تهران و معاونت علمی در چارچوب تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری تهران نسبت به تعریف پروژه های مشترک و حمایت از شرکت های دانش بنیان اقدام می کنند.

انتهای پیام 

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 25113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =