پیگیری قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب در قوه قضاییه

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از پیگیری موضوع قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب در قوه قضاییه خبر داد و گفت: روز گذشته نماینده سازمان بازرسی در محل حاضر شد و وضعیت درختان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علی محمد مختاری در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب اظهار کرد: در سال ۹۸ پلاک‌کوبی تمامی درختان مجموعه انجام شد که بر  این اساس، تعداد درختان موجود شمارش شده به ۱۹ هزار و ۳۳۷ درخت سرو رسید.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران با اعلام اینکه برخی از درختان مجموعه ورزشی انقلاب خشک شده بودند، خاطرنشان کرد: ما برای خشک شدن این درختان شکایت خود را اعلام کردیم که دادگاه برای آن حکم برائت صادر کرد اما مجدداً دادخواست تجدیدنظر در ۱۹ مرداد ماه صادر شد.

وی با بیان اینکه پیش از این مجموعه ورزشی انقلاب مکلف به پرداخت جریمه شده بود، تصریح کرد: در حال حاضر این موضوع از طریق قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور در حال پیگیری است.

مختاری همچنین خاطرنشان کرد: روز گذشته شنبه ۲۹ مردادماه، نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد؛ وضعیت درختان بررسی و شمارش درختان صورت گرفت.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 25161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =