جذب خادمین افتخاری رسانه‌ای در مرز مهران ویژه اربعین ۱۴۰۱

رییس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ و مسئول رسانه کمیته ستاد اربعین این منطقه اعلام کرد: از خادمین افتخاری رسانه ای برای همکاری در مرز مهران ویژه اربعین ۱۴۰۱ دعوت می‌کنیم .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، محدثه ذوالفقاری مسئول رسانه کمیته ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری منطقه۱۱ تهران ضمن اعلام خبر فعالیت شهرداری منطقه۱۱ در بیش از ۶کیلومتر از مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه السلام گفت: امسال شهرداری منطقه۱۱ تهران در مرز مهران به ارائه خدمات شهری و اجتماعی فرهنگی می‌پردازد .

 او افزود: از کلیه داوطلبان و علاقمندان به خدمت دعوت می کنیم به عنوان خادمین افتخاری رسانه ای در مرز مهران ثبت نام کنند و به ارائه خدمات رسانه ای شامل تصویر برداری، عکاسی، تدوین، تهیه و تولید محتوای فضای مجازی و سایر خدمات رسانه ای در مرز مهران بپردازند .

ذوالفقاری ضمن اشاره به مسیر های ارتباطی برای ثبت نام داوطلبین خدمت افتخاری در مرز مهران گفت: تمامی داوطلبین برای کسب اطلاع از شرایط حضور و ثبت نام می‌توانند از ساعت ۸لغایت۱۷ با شماره های ۹۶۰۳۸۲۷۲ و ۹۶۰۳۸۱۴۱ تماس بگیرند و مشخصات و اطلاعات لازم را دریافت کنند .

مسئول رسانه کمیته اربعین منطقه۱۱ خاطر نشان کرد : شهروندان و عشاق حضرت اباعبدالله علیه السلام برای مشارکت در خیر سفر اربعین و خدمت به زوار الحسین علیه السلام می توانند کمک های نقدی خود را به حساب بانکی گروه جهادی شهید امیر حسین داداشی به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۸۸۷۵۷ واریز نمایند و یا برای مشارکت غیر نقدی و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۵۴۲۳۵۴۵ تماس بگیرند .

او در انتها افزود: به زودی اطلاعات جامع از وضعیت استقرار و تشریح خدمات در مرز مهران برای اطلاع زوار و شهروندان منتشر خواهد شد .

انتهای پیام.

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 25232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =