حذف نسخ  چاپی گواهی های ساختمانی در منطقه ۱۵

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ از حذف نسخ چاپی گواهی های ساختمانی با همکاری اداره کل تدوین ضوابط خبر داد.

به گزارش شهر به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری با اعلام این خبر گفت: این اقدام  به منظور پیشگیری از گسترش و تقلیل خطرات احتمالی بیماری کرونا و نجات محیط زیست از ۷ تیر به اجرا درآمده است.

او در ادامه با تاکید بر مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا افزود: حذف نسخ چاپی گواهی های ساختمانی با توجه به الزام شهرداری تهران به تکمیل، تامین و تجهیز بستر کامل خدمات غیرحضوری شهروندان در حوزه ی شهرسازی با  توسعه درگاه های غیر حضوری انجام شد.

صفدری گفت: شهروندان، ادارات، ارگان ها و سازمان ها می توانند اسناد و مدارک چاپی مورد نیاز خود را (گواهی های ساختمانی) به صورت فایل pdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به آدرس  https://my.tehran.ir  مشروط به عدم بدهی مالک  رویت کنند.

معاون شهرسازی و معماری منطقه اضافه کرد: متقاضیان می توانند به منظور کنترل صحت اطلاعات گواهی و پروانه های صادره به موضوع استعلام پروانه و گواهی ساختمان در سامانه اینترنتی شهرداری تهران  https://www.tehran.ir مراجعه و یا از شناسه بارکد دو بعدی (۲D Barcode) چاپ شده در برگه اول و نرم افزار بارکدخوان بهره برداری کنند.

او در پایان افزود: راه اندازی سامانه ثبت درخواست نوسازی و تجمیع شهروندان به ابتکار دفتر توسعه نوسازی محله مظاهری، شوش و مطهری و پاسخ گویی تلفنی کارشناسان این حوزه به درخواستهای شهروندان از دیگر اقدامات به منظور مقابله با شیوع کرونا  و عدم مراجعه حضوری آنها از ابتدای آغاز بحران کرونا است.

۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 2529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =