تلاش دلسوزانه کادر درمان برای حفظ سلامت مردم ستودنی است

شهردار منطقه۱۴ به مناسبت روز پزشک، از تلاش های خالصانه و ایثارگرانه کادر درمان مراکز درمانی منطقه تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور همراه جمعی از مدیران شهری با حضور در بیمارستان بعثت   و درمانگاه شهرداری منطقه ضمن تبریک سالروز  تولد طبیب برجسته ایرانی و نامدار جهانی «حکیم ابوعلی سینا» گفت:  ‌تلاش های ارزنده کادر درمان این مرز و بوم برای حفظ سلامت مردم ستودنی است.
سالاری پور با بیان اینکه این روز تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، افزود:  بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‌ومعرفت است که فرزندان این خاک و بوم به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماری و ‌مصدومیت را از جان انسان ها دور می کنند.
شهردار منطقه۱۴ در جمع پزشکان و تلاشگران کادر درمان منطقه اظهارداشت: امروز کادر درمان، مدافعان سلامت  هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه پهلوانی، بویژه در دوران شیوع کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس تا پای جان ایستاده‌اند و لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.
سالاری پور با بیان اینکه کادر درمان منطقه  برای حفظ سلامت و جان انسان ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می گذارند، با اهدای شاخه گل، از تلاش های بی وفقه آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام 

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 25314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =