افزایش ایمنی بزرگراه‌های منطقه ۱۹ با نصب بیش از ۱۰۰ قطعه تجهیزات ترافیکی

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از نصب ۱۳۰ قطعه تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های جنوب غرب تهران و محدوده منطقه ۱۹ در راستای تأمین ایمنی شهروندان و به حداقل رساندن حوادث رانندگی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درخصوص ایمن سازی بزرگراه های محدوده این منطقه گفت: براساس بازدیدهای میدانی، نقاط بزرگراهی که نیاز به نصب و مرمت تجهیزات ترافیکی داشته شناسایی شده که در همین راستا ۱۰۰ استوانه، ۱۵ بشکه و ۱۲ عدد کاشن تانک در بزرگراه های شهید هاشمی و شهید تندگویان نصب شده است.
او همچنین از نصب گاردریل در بزرگراه های منطقه خبر داد و افزود: به منظور ایمن سازی معابر نزدیک به ۱۰۰متر گاردریل در بزرگراه های تندگویان در مسیر رفت و برگشت، شهید هاشمی، شهید کاظمی راست گرد آزادگان شرق و خیابان بهمنیار مقابل بیمارستان مفرح مرمت و نصب شد.
به گفته این مسئول در راستای آرام سازی ترافیک برای کاهش سرعت وسایل نقلیه ۱۰ کیلومتر طول خط کشی محوری و اکستروژن (خطوط لرزاننده هشداری) در کندروی بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید کاظمی تا بزرگراه آیت الله سعیدی و بزرگراه شهید کاظمی رمپ آزادگان شرق انجام شده است.
جعفری ادامه داد: با نصب ۲ سرپناه جدید در پایانه بهشت تعداد سرپناه در این پایانه به ۵ عدد رسید.

انتهای پیام


 

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 25338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =