تعمیرکاران خیابان قلمستان، معبر را سد می‌کنند/واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شود

شهردار ناحیه۲ منطقه۱۱ اعلام کرد: طرح رفع سد معبر در ناحیه۲ با محوریت خیابان قلمستان آغاز شده و بدون شک با تضییع کنندگان حقوق مردم سازش نداریم و برخورد می‌کنیم .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، سجاد ظریف شهردار ناحیه۲ ضمن اعلام خبر پلمب دو واحد صنفی در خیابان قلمستان اعلام کرد: طرح برخورد قانونی با سدکنندگان معبر از دوماه پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد .

 ظریف افزود: مردم به ستوه آمدند و مراجعات مکرر داریم که با سد کنندگان معبر در خیابان قلمستان برخورد کنید .

 شهردار ناحیه۲ گفت: گشت های معبربان و شهربان در طول روز در این محور مستمر تکرار می شود و سعی داریم با تکیه بر اصل اخلاقی امر به معروف از تعمیرکاران و فروشندگان موتور سیکلت و دوچرخه تقاضای همکاری کنیم که در صورت عدم همکاری اخطار شفاهی به مالکین می‌دهیم و پس از عدم توجه به اخطار قطعا واحد را پلمب می کنیم .

 او خاطر نشان کرد: سد معبر از منظر شرعی حق الناس است و از منظر قانونی نیز تخلف است که شهرداری ملزم به رفع آن است.

 سجاد ظریف گفت: تا کنون ۳واحد صنفی را پلمب کردیم به بیش از ده واحد اخطار دادیم و طبق قانون وظیفه مان را اجرا می کنیم.

 شهردار ناحیه۲منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به استمرار و تداوم طرح برخورد با اصناف تمامیت خواه در خیابان قلمستان گفت: خیابان قلمستان معبر مهمی است که در صورت سد شدن موجب ایجاد ترافیک در محور متصل به خیابان ولیعصر (عج) و خیابان کارگر می شود. هم چنین مردمی که ساکن این محدوده هستند شهروند اند و حقوق شهروندی دارند و هرجا که حقوق مردم ضایع شود ما اقدام می کنیم .

انتهای پیام 

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 25340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =