بهبود زیرساخت‌ها و ایمن‌سازی مراکز آموزشی منطقه۱۳ در آستانه ماه مهر

شهردار منطقه۱۳ در دومین کارگروه بهبود زیرساخت ها و ایمن سازی مراکز آموزشی بر بسیج امکانات برای آماده سازی مدارس در ایام بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دومین کارگروه بهبود زیرساخت ها و ایمن سازی مراکز آموزشی در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ به ریاست محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه و با حضور مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار، جمعی از معاونان و مدیران  در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد. 
شهردار منطقه۱۳، در این جلسه با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال تحصیلی جدید گفت: امروزه مدارس از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش‌آموزان در ابعاد مختلف و با توجه به شرایط شیوع کرونا، نیاز به فضاهای آموزشی مناسب دارند.
شهردار منطقه۱۳ تاکید کرد:  هماهنگی های لازم با پلیس راهور صورت گرفت  تا ترافیک روزهای نخست سال تحصیلی کنترل شود.
 علی احمدی با اشاره به لزوم انجام اقدامات ترافیکی در  معابر نزدیک به مدارس برای تردد ایمن دانش آموزان ابراز امیدواری کرد: آغاز سال تحصیلی با نظم و هماهنگی کامل صورت گیرد.
رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی، ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و بازپیرایی فضای سبز و ضد عفونی مدارس از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود. 
گفتنی است، اولین جلسه کارگروه با حضور پلیس راهور در محل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه برگزار شد. ‌

انتهای پیام 

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 25347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =