آغاز تحولات در لایه مدیران شهرداری/ اولویت ترمیم و ارتقا در حوزه حمل‌ونقل

سخنگوی شهرداری تهران از آغاز برخی تغییر و تحولات با تاکید بر حوزه حمل و نقل عمومی در آستانه یکسالگی حکم شهردار تهران خبر داد.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به خبر انتصاب سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو و آغاز برخی تغییر و تحولات در آستانه یکسالگی شهرداری تهران گفت: همزمان با اولین سالگرد مدیریت جدید شهری، تحول در مدیران ارشد به طور جدی از طرف شهردار پایتخت پیگیری می‌شود.

وی افزود: یکی از تدابیر شهردار تهران صدور احکام یکساله برای همه معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق بود تا تمدید آن منوط به ارزیابی و بررسی جدی عملکرد آن‌ها، میزان موفقیت در تحقق اهداف مدیریت شهری، مطالبات مردم و حل مشکلات شهر باشد.

محمدخانی تاکید کرد: به همین دلیل از همان روزهای ابتدایی، ارزیابی مدیران، سنجش و پایش برنامه‌ها و همچنین میزان رضایت مردم از حوزه عملکرد از بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: این تغییرات در مرحله اول در لایه مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با اولویت اصلی‌ترین مطالبه مردم که حمل و نقل شهری است، اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: عقب‌ماندگی‌های جدی در ادوار قبلی و انباشت مشکلات ناشی از آن در حوزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به خصوص مترو، باعث شده تا در این بخش نیاز به تلاش مضاعف و سرعت بالاتری برای پاسخ به مطالبات مردم وجود داشته باشد.

محمدخانی ادامه داد: تغییرات پیش رو بر اساس نتایج کمیته‌های ارزیابی و به پیشنهاد معاونان حوزه‌های مربوطه به شهردار است.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: البته این تغییرات به هیچ وجه به معنای زیر سوال بردن همکارانی که در این عرصه تاکنون فعالیت کردند، نیست. همه عزیزانی که طی مراحل مختلف به جمع مدیریت شهری پیوستند شایسته و پرتلاشند اما موضوع و اولویت اصلی سرعت بسیار بالا در حل مشکلات شهر و همراه شدن با خواست مردم و امکان پاسخگویی به مطالبات نمایندگان محترم شورای شهر است.

محمدخانی با بیان اینکه این تغییرات در روزهای آتی ادامه دارد، گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به تمدید احکام بخش قابل توجهی از مدیران در هفته‌های آتی تاکید کرد: موضوع تغییرات موردی و محدود، بر اساس ارزیابی‌های فنی و با هدف تسریع در خدمات‌رسانی به مردم شریف تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر: 25351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =