شناسایی و طعمه‌گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ منفذ موش در معابر جنوب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای طرح ضربتی مبارزه و جمع آوری جانوران مضر شهری با هدف پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها و پاکسازی محله های منطقه ۱۹ طی ۴۵ روز اخیر و شناسایی و طعمه گذاری ۱۲۵۹ منفذ موش خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد غفاری گفت: با توجه به مشارکت فعال شهروندان این منطقه در امر مبارزه با جانوران مضر شهری از طریق ثبت ۹۷ پیام در سامانه ۱۳۷ و بازدید اکیپ های عملیاتی اداره خدمات شهری منطقه طی ۱۵ روز از تیر ماه ۴۵۳ منفذ و در مرداد ماه ۸۰۶ منفذ در نواحی پنجگانه طعمه گذاری و پاکسازی شد.
او ادامه داد: به منظور انسدادکلونی جانوران مضر شهری ۹۰ عدد دریچه یکطرفه در خروجی فاضلاب ها اجرا  و ۷۰ عدد تله چسبی برای جلوگیری از ورود موش به فضاهای مسکونی و محورهای وفور موش به منظور بهبود وضعیت بهداشت و حفظ محیط زیست نصب شده است.
این مسئول با اشاره به نصب ۷۵ عدد پلاکارد و توزیع ۲۵۰ عدد بروشور آموزشی در راستای اطلاع رسانی  به شهروندان درخصوص مبارزه با جانوران موذی گفت: این طرح در فضاهای سبز، زیرمخزنی های زباله، اماکن مخروبه و زمین های بایر به منظور کاهش آلودگی ها اجرا می شود.
غفاری ضمن دعوت از مشارکت شهروندان در حفظ و پاکیزه نگهداشتن محلات یاد آور شد: شهروندان می تواننددر صورت مشاهده محل های تجمع جانوران موذی با سامانه نظارتی ۱۳۷ به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح حوزه خدمات شهری را یاری کنند.

انتهای پیام

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 25394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =