اعزام ۱۷ خودرو مکانیزه برای خدمات‌رسانی به زائران مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ از اعزام ۱۷ دستگاه خودرو مکانیزه برای خدمات رسانی به زائران مرز خسروی خبر داد و گفت: شهرداری این منطقه نیز همانند سایر نهادها و دستگاه های کشور برای فراهم کردن یک مراسم باشکوه میلیونی تجهیزاتی را با هدف بسترسازی به مرز خسروی اعزام کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین در مرز خسروی را برعهده دارد در جریان بازدید از ادوات و خودروهای مکانیزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اعزامی به مرز خسروی اظهار داشت: خوشبختانه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال یک هم افزایی و برنامه ریزی بین بخشی و مردمی شکل گرفته است تا این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته صورت گیرد.

وی افزود: اعزام خودروهای تخصصی و غیر تخصصی جهت اعزام به قصر شیرین شامل ۴ دستگاه خاور – ۳ دستگاه فان- ۱ دستگاه جاروب بزرگراهی – ۲ دستگاه واترجت- ۳ دستگاه تانکر- ۱ دستگاه نیسان- ۳ دستگاه پیکاپ ) صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: هماهنگی لازم جهت اعزام نیرو با نواحی شش گانه و فضای سبز در ۳ مرحله و هر مرحله ۱۵۰ نفر به عمل آمده است، از سوی دیگر ۲ نفر از نیروهای مدیر منطقه جهت هماهنگی اولیه ، عوامل مقنی جهت حفر چاه و نیروهای تأسیساتی به قصر شیرین به صورت ثابت اعزام شدند.

انتهای پیام

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 25402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =